UWAGA! ZMIANY W FUNKCJONOWANIU URZĘDU


Szanowni Państwo, w związku z niepokojącymi prognozami dotyczącymi rozprzestrzeniania się koronawirusa, mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo Klientów i Pracowników, od dnia 16.03.2020 r. aż do odwołania wprowadza się zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Gminy w Rudzińcu.

Proszę  realizować sprawy; pocztą tradycyjną,  e-mailowo gmina@rudziniec.pl , lub telefonicznie nr tel 32/4000 700 fax 32/7390614

Godziny funkcjonowania Urzędu pozostają bez zmian, jednak od 16.03.2020r URZĄD BĘDZIE FIZYCZNIE ZAMKNIĘTY  bez możliwości kontaktu osobistego, za wyjątkiem biura

Sprawy pilne i konieczne załatwiane są przez:

1.Biuro podawcze  –
TYLKO PRZYJMOWANIE DOKUMENTÓW


2. Urząd Stanu Cywilnego (urodzenia, zgony)
– osobiście tylko po wcześniejszym umówieniu terminu, tel. 32/4000 720

Pozostałe sprawy, dowody osobiste, sprawy meldunkowe itp. za pośrednictwem konta ePUAP (wymagany podpis elektroniczny) osobiście – tylko sprawy niecierpiące zwłoki, po wcześniejszym umówieniu terminu, tel. 32/4000 713

3.Referat Podatków i opłat
Tylko kontakt telefoniczny
Wymiar podatkowy – 32/4000 736
Księgowość podatkowa  – 32/4000 732
Odpady – 32/4000 734

Referat Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Tylko kontakt telefoniczny 32/4000 784  lub 32/4000 783

Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych
Tylko kontakt telefoniczny 32/4000 740 lub 32/4000 741  sprawa dróg
 
Referat Organizacyjno- Administracyjny
Tylko kontakt telefoniczny 32/4000 708 - sprawy oświaty
32/4000 711   sprawa wyborów Prezydenta RP
32/4000 786 sprawy związane z działalnością gospodarczą
 
Sprawy gospodarki Nieruchomościami
Tylko kontakt telefoniczny  32/4000 780
 
Za utrudnienia przepraszamy ale to jest w trosce o Wasze i Nasze zdrowie.